Nagyon rossz kommunikáció de elfogadható minőségű termék.
A kiszállítás tervezett időpontjáról semmilyen előzetes jelzést nem kaptunk. Egyik nap reggel 6.30-kor felhívott egy kamionsofőr, hogy 1,5 óra és nálunk van. Mikor mondtam h ezt nem így szokás, közölte, hogy akkor nem jön.
Elégedett felhasználó
Webáruház értékelés
Pontatlan termék kiküldés, nem az a termékváltozat jött, amit vártam. Ez elég bosszantó, de összességében a termék jó, az ügyfélszolgálat megfelelően kezeli a problémákat.
Elégedett felhasználó
Webáruház értékelés
Gyors ügyintézés.
Megvásárolt termékek:
Elégedett felhasználó
Webáruház értékelés
Sajnos a vas lába nem tudott egymásba csúszni .. igy eltört.. de kértem kuldjenek masik lábat .. készségesek voltak
Megvásárolt termékek:
Nem bejelentkezett felhasználó
Webáruház értékelés
Szétszedték a rendelt árút és nem értették meg,hogy nem akarom a matracot ágy nélkül átvenni.
Nagyon rossz a kommunikáció.
Vissza mondtam a rendelést,amit állítólag töröltek és mégis kiküldték az árút. Kétszer is.
Megvásárolt termékek:
Nem bejelentkezett felhasználó
Webáruház értékelés
2 hét után sem érkezett meg az áru, senki nem szólt hogy mikor jön. Én érdeklődtem, hogy mégis mikorra várható. Ezek után visszamondtam a rendelést, ha Önöknek ennyire nem számít a vásárló.
Megvásárolt termékek:
Elégedett felhasználó
Webáruház értékelés
A cserét csak ígérgetik, de egyelőre nem történt semmi.
Nem bejelentkezett felhasználó
Webáruház értékelés
Megkaptam a GLS értesítést hogy csomagot készítettek össze nekem, de a webáruház nem tájékoztatott valójában mikorra várhatom. Még több nap eltelt, ettől számítva.
Megvásárolt termékek:
Nem bejelentkezett felhasználó
Webáruház értékelés
Az árú megrendelése után, mivel számomra használhatatlan minőségű, időben elálltam. A reklamációm után az utasításuknak megfelelően a kanapét elszállíttattam saját költségemen a GLS raktárba, ahol azt mérete miatt nem vették át. Nora Baraté két ízben is azzal biztatott, hogy kollégái keresni fognak a visszaszállítás megszervezése miatt, ami azóta sem történt meg, a kanapé gondosan becsomagolva várja a szállítókat. Várom, hogy az ígéretüknek megfelelően a kanapét most már a cég költségén szállítsák el és 3 napon belül utalják vissza annak vételárát, valamint térítsék meg az általam fizetett szállítás költségét. Ha nem történik ez meg 2 munkanapon belül, a fogyasztóvédelemhez fordulok.
A vásárlástól elálltam, azóta sem oldódott meg a problémám. A LIANE kanapét visszaszállítottam saját költségemen az utasításnak megfelelően, de azt a GLS mérete miatt nem vette át. Azóta naponta küldöm az üzeneteket, amire nem jön válasz. EWgyedül NORA B. biztatott, hogy keresni fognak, ami még most sem történt meg. Ha napokon belül nem lesz megoldás, jelenteni fogom a Fogyasztóvédelemnek.