Értékelések

3.8
6 520 értékelés
5
3972 x4
981 x3
439 x2
243 x1
885 x
4.1
7 023 értékelés
5
4619 x4
728 x3
411 x2
259 x1
1006 x
4.0
6 997 értékelés
5
4387 x4
856 x3
446 x2
307 x1
1001 x

Felhasználói értékelések

Elégedett felhasználó

Webáruház értékelés

Kapcsolatfelvétel

Nemtudok olyat

Nem bejelentkezett felhasználó

Webáruház értékelés

Nem szállítják ki

Januárban rendeltem

Nem bejelentkezett felhasználó

Webáruház értékelés

Hosszú várakozás után, hat elemből álló garnitúra, volt jobbos elem, balos elem, sérült elem és kettő csomag matrica, azonosító szám nélkül. Ráadásul a hirdetés is megtevesztö. Plusz a szállító is siettet, mert még sok helyre kellett mennie. Volt egy másik rendelésem is, amit azzonal visszamondtam, és ettől a rendeléstől is el állók, mert megint hosszú várakozás után akarják cserélni a garnitúrát.

Csak negatív tapasztalatom van.

Senkinek nem ajánlom ezt a céget.

Elégedett felhasználó

Webáruház értékelés

Köszönöm szépen, elégedett vagyok🤗 a termékkel és a szállítással is

Nem bejelentkezett felhasználó

Webáruház értékelés

A kanapét január elején rendeltem. Azóta sem érkezett meg, pedig februárban konkrét szállítási napunk volt, csak egyszerűen nem hoztak semmit. Azóta is ígérgetnek, hogy mikor jön meg a raktárba a bútor. Nem ajánlom!

Úgy néz ki mint egy webáruház

Csak ígérgetnek

Elégedett felhasználó

Webáruház értékelés

Pozitív tapasztalataim vannak, gyors, pontos és kedves ügyfélkezelés jellemzi.

A termék csak 3 héttel később let elérhető, amiről azonnal tájékoztattak és megkérdezték, hogy így is megfelel-e a termék, szeretném-e.

A kiszállításról telefonon értesítettek, így volt lehetőségem visszakérdezni és részleteket megtudni.

A szállító telefonszámát megkaptam, így a szállítás napján tudtunk pontosítani és szinte percre pontosan megjelölni az érkezését.

Nem bejelentkezett felhasználó

Webáruház értékelés

Rossz színt küldtek!

Nem bejelentkezett felhasználó

Webáruház értékelés

Az Sg butor honlapján a bútorok színe nem teljesen a valóságnak megfelelő. Az Sg bútor reklamáció osztályának nincs telefonszáma, a megadott telefonon pedig nem tudnak semmit segíteni, csak hogy levelet írjunk a megadott emailre. Amire különböző személyek más-más információt írnak, és fogyasztó védelmi feljelentést kell kilátásba helyezni, hogy a visszaszállítási költség mennyibe kerül, ami teljesen inkorrekt , ha a gyártó a szürke színt bézsnek nevezi. Az 1 hónapja Sg bútor szállítójával visszaszállított bútor árát a mai napig nem utalták át a megadott számlára. A szállító nem adott a visszaszállított bútorról papírt, és csak az igényem szerinti fénykép készítése alapján engedtem elvinni a bútort, amivel igazolni tudom az elszállítást.

Választék jó.

Sajnos az előzetesen rendelt komód színe nem bész hanem szürke színű volt.

Hosszas levelezgetés után saját költségen lehetett csak visszaküldeni.

2025. február 11-én megérkezett a raktárukba a termék és még a mai napig nem utalták vissza az árát.

Nem bejelentkezett felhasználó

Webáruház értékelés

Reklamálni csak e-mailben lehet. Nincs egy konkrét személy akivel telefonon is lehetne beszélni.

Elégedett felhasználó

Webáruház értékelés

udvarias, pontos közlések