Az ügyfélszolgálatnak megírtam, hogy nem csak a csomag, hanem az egyik alkatrész is láthatóan sérült, fényképet készítettem róla és elküldtem nekik. Több levélváltás után sem voltak hajlandóak látni a sérülést. Azt kérték, bomtsam ki a csomagot és készítsek további fotókat. Ezt megtettem, és megpróbáltam összerakni. Kiderült, hogy egymásba nem illeszkednek az elemek. Erről is küldtem képeket, de azt sem tudták (vagy nem akarták) értelmezni. Úgy tűnik, a tényleges segítség helyett az ügyfelek fársztása a feladatuk. Végül feladtam, és felmondtam a szerződést, és
A csomag sérülten érkezett a postára, 1 órába telt, míg jegyzőkönyveztük.
Amegrendelt áru is deformálódott.
Az ügyfélszolgálat többször is lerázott, amikor felvettem velük a kapcsolatot.
Vásárolva itt: Furnigo.hu


















